Back Efektyvūs pardavimai telefonu

„Kaip sėkmingai parduoti telefonu? – klausite Jūs. - Juk aš nematau pašnekovo.”


Mokymo programa

Įžanga
  • Pardavimų supratimas.
  • Tiesioginių ir telefoninių pardavimų skirtumai.

“6 sėkmės laipteliai”. Raktiniai faktoriai.
  • Pozityvus požiūris į save, profesiją, bendrovę, produktą, paslaugą.
  • Pardavimų  tikslai.
  • Pozityvumas. Teisingas balso tonas: intonacija, garsumas, greitis.
Kalbos „šiukšlės”
  • Pardavimas telefonu. Išskirtinumas.
  • Informacijos priėmimo lygiai.
  • Kodėl mes parduodame ir kodėl iš mūsų perka.
  • Priimamo skambučio taisyklės.
  • Supratimas.
“4 klientų tipai”
  • Kaip nustatyti skambinasnčiojo tipą.
  • Motyvacinis valdymas telefonu.
  • Klausimai – stimuliacijos elementai.

Kontaktas su klientu
  • Darbas telefonu: taisyklės ir dėsningumai.
  • Kokias vertybes perka mūsų klientai?
  • Bendravimo kalba: žodžiai, emocijos, gestai.
  • Kontakto nustatymas ir minimali prezentacija.
Rezultatas
Mokymo metu dalyviai išmoks akimirksniu reaguoti, suprasti kliento lūkesčius. Išmoks balso valdymo metodikų, distancinės įtakos principų. Išmoks kontroliuoti savo emocijas ir dirbti pozityviu režimu. Turės aiškią darbo schemą, kuri taps ne tik efektyvesnė darbo priemonė, bet ir sutaupys laiko sąnaudas.