Efektyvūs pardavimai telefonu
„Kaip sėkmingai parduoti telefonu? – klausite Jūs. - Juk aš nematau pašnekovo.”
Mokymo programa
Įžanga
- Pardavimų supratimas.
- Tiesioginių ir telefoninių pardavimų skirtumai.
“6 sėkmės laipteliai”. Raktiniai faktoriai.
- Pozityvus požiūris į save, profesiją, bendrovę, produktą, paslaugą.
- Pardavimų tikslai.
- Pozityvumas. Teisingas balso tonas: intonacija, garsumas, greitis.
- Pardavimas telefonu. Išskirtinumas.
- Informacijos priėmimo lygiai.
- Kodėl mes parduodame ir kodėl iš mūsų perka.
- Priimamo skambučio taisyklės.
- Supratimas.
- Kaip nustatyti skambinasnčiojo tipą.
- Motyvacinis valdymas telefonu.
- Klausimai – stimuliacijos elementai.
Kontaktas su klientu
- Darbas telefonu: taisyklės ir dėsningumai.
- Kokias vertybes perka mūsų klientai?
- Bendravimo kalba: žodžiai, emocijos, gestai.
- Kontakto nustatymas ir minimali prezentacija.
Mokymo metu dalyviai išmoks akimirksniu reaguoti, suprasti kliento lūkesčius. Išmoks balso valdymo metodikų, distancinės įtakos principų. Išmoks kontroliuoti savo emocijas ir dirbti pozityviu režimu. Turės aiškią darbo schemą, kuri taps ne tik efektyvesnė darbo priemonė, bet ir sutaupys laiko sąnaudas.